Pratade med Anders...8)

Jo att igår ringde Anders mig på mobilen och jag hann inte svara så jag ringde honom nu på morgonen.
Det blev ett intressant samtal.
Ska berätta hur konservationen var:
Jag:Hej!
Anders:Hej!
*Det prasslar för dålig motagning*
Jag:HALLÅ?!
Anders:Va?
Anders:Ska bara göra en sak...
*Det prasslar i telefonen igen*
*Samtalet avbröts*
*Jag går ner på nedervåningen*
*Det ringer i mobilen*
*Jag svarar*
Anders:Hej,igen!
Jag:Hejsan
Jag:Ehh... hur mår du?
Anders:Jag mår bra
Jag:Okej,hur har du det på***?
Anders:Emm...jag har det bara bra
Anders:Är du hemma?
Jag:Ja,det är jag
Jag:Hur mår ***?
Anders:Aa,han verkar må bra,jag kollar på *** nu.
Jag:Okej,va bra
Anders:Mm
Jag:Vi ses någongång
Anders:Ja om några veckor
Jag:Hejdå
Anders:Aa,hejdå
*Samtalet bröts*

Bra samtal va?!
När Anders och jag pratar i telefonen så blir det nästan alltid sådära.
Bye bye//Krojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0