OMG:Dglömde att berätta!

När mamma och jag på Hornsgatan och gick till några vänner i en sybutik,gissa vem vi såg då...?!
JO VI SÅG SJÄLVASTE JOHAN GLANS från tv-pogrammet Parlamentet!
Jag tog ut lite info om honom på tv 4 och en bild^^:


Namn:
Johan Glans
Parti: Rött
Familjesituation: Desperat singel. Jag har sänkt mina krav på kvinnor på sistone, nu skulle jag vara tacksam om jag hittar någon som kan förstå svenska och har sina egna tänder.
Utbildning: 9-årig grundskola, samt kompletterande studier i maskinskrivning och scientologi.
Politisk förebild: Per Nuder. Jag har en bild av honom på mitt nattduksbord.
Brinner för i jobbet: Det daltas för mycket med brottsoffer. Dessutom är vi politiker skrämmande underbetalda, det måste finnas pengar att hämta från vården exempelvis.


Brinner för privat: Jag tycker om att väva.
Det visste ni inte om mig: Jag är svensk mästare i torrsim, min bästa sträcka är 400 meter fjäril på grus. Dessutom är jag född med bara ett vänsterknä.
Värsta motståndare: Henrik Schyffert. Varje gång jag ser honom tänker jag på hans nakna stjärt, och det distraherar mig.


Haha,kul va sen mötte jag två andra kändisar som verkade vara tråkiga.

Kommentarer
Postat av: andrine

Johan glans är härlig ;D

2008-07-04 @ 21:37:08
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: mims

haha härligt:D

2008-07-04 @ 21:39:53
URL: http://mims08.blogg.se/
Postat av: Krojsan

Aa,visst e han:D

2008-07-04 @ 21:40:29
URL: http://wwwjagalskargodis.blogg.se/
Postat av: Sullian

Haha, snygg presentation! :)

2008-07-07 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0