Jätteläbbigt!...

Asså igår gick jag och min mamma på hornsgatan.
Det finns rätt så många knarkare där(har dom tillochmed sagt på tv)
Jo och då går vi förbi en park som mamma och jag kallar "dom därs högnäste"
Så då sa mamma sådära skithögt(tyckte jag):Mariatorgets special!
Då sa jag:Vadå Mariatorgets special?
Då sa hon:Jo,det är lite droger med lite godis
Då sa jag:MEN MAMMA!!Inte så högt!
Och så ironiskt är inte det då kommer det fram en man till oss och frågar:vill ni ha lite godis?!
och visade upp en mini harribopåse(dom med gummibjörnar i,och guldförpacking).
Ja höll för näsan för han luktade som äckliga strumpor.
BLÄ UCSH O TVI!
Mamma sa nej tack till den fulle mannen.
Sen viskade hon till mig:Vad var det jag sa!Mariatorgets specialare med en liten smak av godis.


Gud vad läskigt det dära var!
Komentera gärna om det har hänt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0