Det är inte sant!:(

Jo att när jag spelade/spelar på en hemsida för tjejer och så skriver i ett forum att man gillar choklad.
DÅ KOMMER DET NÅGRA STYCKEN jobbiga(inte illa menat) tjejer och säger.OMÄ!vet du inte att man får finnar av choklad!gnägger dom.
ASSÅ JAG HAR REDAN FINNAR!!!(inte som jag pratar med ,utan dom jobbiga i ansiktet)
Sen vet ni vad,man får inte NÅGRA UPPSVÄLLDA KRATRAR i ansiktet om man äter lite utav chokladen.
Det är så med allt om man äter skit mycket chips och inte motionerar,SÅ KLART ATT MAN BLIR FET!
men om man äter chips sådär varje fredag och motionerar och äter bra mat.VAD HÄNDER DÅ?
Jag tror inte att man dör av fetma precis.
Så tro inte på allt tjafs dom säger i tidningarna och vad andra säger(men ibland har ju dom såklart rätt) och ät lite av varje och så.Så tror jag att man ett rätt så bra liv:)
Jag behövde att tala ut.




Resultaten kan variera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0